Facebook kergitas saladuseloori oma krüptorahalt nimega Libra
juuni 18, 2019 @ 13:06

Facebooki äsjaavalikustatud krüptorahal on juba üle kahe tosina ettevõtte toetus, nende hulgas on nii Visa kui Mastercard, aga ka Uber, Lyft, Spotify ja Vodafone, kirjutab Financial Times. Sellega soovib maailma suurim sotsiaalmeedia võrgustik anda oma panuse finantsteenuste üleilmsesse ümberkujundamisse.

Facebook tahab uue krüptorahaga, mis kannab nime Libra, luua maksevõimaluse 1,7 miljardile inimesele üle maailma, kellel ei ole pangakontot ning kellel oleks võimalik kiireid ja väga väikese teenustasuga ülekandeid võimalik teha oma mobiiltelefoni vahendusel.

Kuigi terve rida suuri tehnoloogiaettevõtteid, panku ja ka finantsjärelvalve asutusi on tänaseni krüptoraha osas ettevaatlikud, on Facebook otsustanud hakata veenma kaupmehi oma krüptoraha Libra kasutuseelistes.

„Internet on andud kõigile ligipääsu terves maailmas leiduvale informatsioonile, andud demokraatliku ligipääsu vabaks kommunikatsiooniks, kuid raha on selle aja jooksul samaks jäänud,” märkis PayPali endine president David Marcus, kes liitus Facebookiga 2014. aastal ja on kogu selle aja Libra projekti juhtinud.

Uut krüptoraha toetab ettevõtete konsortsium, kus täna on 28 liiget. Teiste…

Loe edasi Ärilehest…

Jäta kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.